f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · a·v·p | Volwer | AvP2 i... "lamerstwo" ??

:-)
03·11·2003 - 04:02 - [FPP]MadCarrot - Edytuj
hehe lamerstwa jest masa, dlatego nie gram na publikach

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re
03·11·2003 - 04:02 - -=|GS|=- Gofer - Edytuj
Mad to ty jeszcze wogóle grasz

Co do tekstu : " damy rade, ty wiesz co na to kładę "

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hehe
03·11·2003 - 04:02 - [FPP]MadCarrot - Edytuj
no. . . chwilowo(jakiś miesiąc) miałem przerwę w grze z powodu małego wypadku z lewą dłonią o którym część z was pewnie słyszała(dla nieuświadomionych dziura w łapie na wylot) ale w styczniu planuje wrócić, a co do tematu. . . nie lubie publików lubię bardzo czystą grę i grać ze znajomymi osobami(tu pozdro dla Lighta i DEW z którymi wspaniale mi się gra zawsze i o każdej porze ).

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


czeeść
03·11·2003 - 05:00 - |TA| Lightning - Edytuj
Dziękuję ci Mad za pozdrowienia mi też się gra z tobą świetnie i z Dew też,klimacik to klimacik,mam nadzieję że niedługo się ponownie poganiamy na jakiejś mapce ,a co do głównego tematu to jest on stary od kiedy istnieje AvP ale czasem takie przypomnienie jest nawet dobre,co do młodych graczy,tych bez taga właśnie,to liczy się szybkość,szybkość uświadomienia im co robią źle,jeśli coś robią źle tzn wiadomo od sk po bk itp.przykładem jest mój koleś ostatnio zaczoł sobie pogrywać w multi pierwszy raz,kiedyś mu tam mówiłem tak przy browarku co to jest sk i jakie bronie są uznawane za godne walki i uwagi a jakie są czasami pójściem na łatwiznę....podkreślam że niesą one dlamnie lamerskie bo nimi też można grać..hehe jak z Madem naprzykład on rakietnicą a ja smartgunem,różne kombinacje bo to zabawa wkońcu to jest jazda ,więc mój koleś wpadł na SKY jakiś czas temu i spokojnie znalazł pomoc jeśli czegoś niewiedział to dostawał odpowiedź od jakiegoś klanowicza,i powoli może rośnie nam kolejny gracz AvP ,więc niemasensu takich co to zaczynają grać i robią sk albo bk itp.wywalać z serwa tylko poprostu przekazać im że to jest niezbyt mile widziane i niefair,i wytłumaczyć a napewno efekt będzie natychmiastowy,faktem jest że nieliczą się fragi tylko to jak kto gra,i niechodzi mi o to czy ktoś gra samym nożem ,ale że niecampi gdzieś po drugiej stronie mapy,trzeba wyjść do ludzi .pozdrawiam.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
03·11·2003 - 04:02 - [GoD] HaVoC - Edytuj
Temat jak dla mnie odgrzewany nie poraz pierwszy... jak na mój wspaniały gust to co można trzeba reformować, badź co bądź nie każdy musi znać zasady gry, sam pamietam swoj pierwszy dzien w avp2 ktory byl przepelniony SK...no coz nie mialem zielonego pojecia o co chodzi...na szczescie szybko to nadrobilem a pomogl mi w tym min. Mad Dog ( pozdro ) i panowie z wspomnianej starej gwardi ( to tak jak z grupą trzymająca władze, każdy o tym mówi, ale tego nie widać ). Teraz pojawia sie kolejna sprawa... tych niereformowalnych trzeba juz sie pozbywac bez sumienia ( choc nie wszystkich bo wez to kopnij kolesia za to bo typ z smartgunem go jedzie i co chwila typ krzyczy no sg!!). A teraz cytuje "Czasami to mnie krew zalewa jak dużej pogram w squadzie gdzie przed nickami brak jakichkolwiek tagów... " Wiesz nie wszyscy muszą być klanowi, pozatym tag klanowy nie daje gwarancji jakosci, taka gwarancje daje proba czasu

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Otóż to HaV...
03·11·2003 - 04:02 - Volwer - Edytuj
No ja sie z Toba zgadzam, że trzeba reformować itd... i że temat odgrzewany tez się zgadzam..... ale 2 sprawy: ile mozna próbować reformować? oraz dlaczego skoro temat jest wielokrotnie poruszany to wciąż problem nie został rozwiązany? Ja Ci sie przyznam, że reformowanie czegos czasami wręcz niemożliwego do zreformowania a bardzo czesto bardzo w tym trudnego jest dość meczące....

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
03·11·2003 - 04:02 - [GoD] HaVoC - Edytuj
Ile można reformować, to już inna sprawa...tu wszystko jest wzgledne, a problem nie zostal rozwiazany poniewaz ciagle pojawiaja sie nowi gracze, a nie ktorzy z zamilowania sa lamerami choc naszczescie tych jest niewielu

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


proste...
03·11·2003 - 04:02 - [GoD].(=Fhg=)Trombka - Edytuj
Volwer ja nie wime wogole o co ci chodzi... lamy byly, są i bedą, nie zmienisz tego. Wdlug mnie jest tylko jedno rozwiazanie - Stworzyc wiecej zamknietych serverów, albo zamknąć SKY na tem przykład, a lamy niech se zostaną w rezerwacie dla małp lemurowatych ostatniego rzędu! A jak chcesz poszukać jakiegos młodego talentu, to wpadnij na takiwolny serv, bedziesz gotowy na to co cie tam spotka, dasz se rade!
  • Ajak tu juz jestem to przy okazji zapraszam: http://www.alien.trombka.prv.pl

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


  • ...
    03·11·2003 - 04:02 - [GoD] HaVoC - Edytuj
    Zgadzam sie ze lamki byly, sa i beda, ale nie mozna sie izolowac od ludzi, bo skazemy sie na zaglade....wiadomo bez swierzej krwi scena ( o ile taka jeszcze istnieje ) padnie... A z lamami to juz od dawna sobie radzimy i dalej bedziemy dawac rade

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    :-P
    03·11·2003 - 04:02 - [FPP]MadCarrot - Edytuj
    żeby dawać sobie radę z lamami musi być więcej admów na servach

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    admini
    03·11·2003 - 04:02 - [GoD] TerraDragon - Edytuj
    Więcej adminów? Bez względu na to ilu będzie adminów, i tak będzie mało. Eh, na sky na przykład już teraz jest tak że albo nie ma żadnego albo jest 5 na raz. W praktyce wygląda to tak że wszyscy gracze musieli by mieć admina. A lamerstwo było, jest i będzie. A ponieważ wydawca gry stracił nią jakiś czas temu zainteresowanie, będzie tylko gorzej.

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    ...
    03·11·2003 - 04:02 - GoD yaji - Edytuj
    "ile mozna próbować reformować?"

    Jak juz Hav napisal, jest to zpowodowane tym ze na scenie pojawiaja sie nowi gracze i poki sie pojawiaja trzeba bedzie im tlumaczyc co to jest sk itp, a opornych kopac z servow bez milsierdzia, jesli sytuacja wymaga wykopania wszystkich z serva to ok, chwila i pojawi sie nowa ekipa. I nie ma w tej sytuacji nic nienormalnego, przeciez nie mozna wymagac by n00bek odrazu znal wszystkie na scenie obowiazujece zasady. To jest nawet dobry objaw, znaczy ze ludzie sie zainteresowali avp2 i wielu z tych co jeszcze zasad nie znaja moga w przyszlosci zasilic squad polskich klanow.

    A co do lamek to trzeba poprostu kopac i tyle, zadna filozofia.

    btw...

    "Szerzy nam się lamerstwo, niestety, co skutecznie uniemozliwia rozgrywkę na poziomie i dla przyjemności."

    Volwer juz drugi raz z wyolbrzymiasz sprawe calkowicie normalna, to samo bylo w poprzedniej kolumnie.

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    n/c
    03·11·2003 - 04:02 - Spawn - Edytuj
    Lamerstwo?? hmm... powiem tak... Było, jest i będzie ;] na kazdej scenie sa lamerzy i nic na to nie poradzimy ;] co z tego wynika?? otoz koles ktory gra na czitach badz robi sk, czuje sie przez takie cos lepszy, bardziej dowartosciowany, czuje ze ma wladze nad kims kto gra np. w klanie, bo klanowicze sa i beda uwazani za graczy 1 klasy, przed ktorymi taki player_0 ma gowno do powiedzenia i pragnie sie dowartosciowac czitami badz sk aby miec wiecej fragow od klanowicza, przez to pokazuje swoja wyzszosc, takie jest moje zdanie i mysle ze jest ono dobre i ze sie ze mna zgodzisz Volkswagenie

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    )(
    03·11·2003 - 05:00 - -=|GS|=- PeBe - Edytuj
    Dziwny temat... Niewidze w nim nic ciekawego, jest jak jest po co coś zmieniać...
    Zamknąć serwer ? heh...
    Denerwuje czyjeś gadanie ? hmm proponuje nakleić jakąś ładną naklejke na miejsce czatu...

    "spojrzenia nań przychylnym krokiem" lol

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    kolajna kolumna?
    03·11·2003 - 05:00 - [FPP]Liv3sMack - Edytuj
    Co smieszne... kiedys jak mnie przyjmowali do TBH sekcja AvsP2 (chyba pol roku temu)... nie no w pierwszej liceum to bylo to chyba jednak 2 lata temu... a nie wazne :> w kazdym razie na pryjeciu gralem mecz z Karlusem i jeszcze z kims ^^ to chlopaki wyczaili ze stagguje nonstop... wrezultacie to sam im to powiedzialem. Gramy gramy... i nagle jeden mowi do karlusa ze ja staguje. A ja ni w 5 ni w 10 nie wiedzialem co to stag... i sie mnie pytaja czy naciskam szybko klawisz fire... a ja ze tak bo w tedy jakos sie lepiej gra ^^... hehe... kiedys ktos odkryl stagga... robilismy testy czy lepiej tak czy inaczej. W tedy wszyscy staggowali i nikt sie nie przejmowal ze to jest wykorzystywanie jakiegos bledu gry. Ja nie pamietam kto pierwszy powiedzial ze to powinno byc zakazane... pamietam ze na treningach i serwach gdzie byli trzej muszkieterowie wszyscy staggowali Lamerstwo bylo od poczatku jednak mysle ze wszystke zasady ciagle sie zmieniaja... nowy gracz dochodzac do klanu uczy sie ich od podstaw... i to jest dobre! Oczywiscie kiedys w klanach bylo troche inne podejscie do rzeczy... gdy bylem w TBH liderem klan mial jak by program swojego bycia... chodzilo o to zeby nauczyc drugiego gracza grac. Np. zeby uczyl sie grac predatorem z wlucznia i siatka tylko a nie z pistolem. Kiedys pistol byl zakazany w TBH... predT wie o czym mowie... Ale w tedy bylo fajnie wlasnie z takim podejsciem... zeby wymusicgranie siata i combstikiem. Sekcje snajperow itd. Teraz juz chyba nikt nie uczy nikogo takich rzeczy ;\ zdrugiej strony po co takie cos? Ja wprowadzilem to do TBH bo uwazalem ze pistol jest zamocny. Wiecie ;] w IMTF byla nawet zasada ze nie wolno zabic marine`s majac zalozonego cloaka ;D ale to juz extreme zasada oparta na komiksach Dark Horsa w ktorych byl pokazany honorowy lowca predatorow... mi taka zasada dalej sie podoba... inna sprawa ze jest chora ;] Na pocieszenie moge powiedziec ze gram w Halo:Combat Evolved... tam SK jest na porzaku dziennym (ja tego nie robie... przyzwyczajenie z AvsP2). Ostatnio mnie wysmiali kumple z klanu jak zrobilem przypadkime SK i sie zapytalem czy bylo SK... kumpel odpowiedzial "bylo sk" i wrzuclem sobie granat pod nogi Mieli radoche ze punkt trace Ale z drugiej strony zaczolem im tlumaczyc pewne zasady... i wiecie co? nauczylem tych c*h*u*j*i i nie robia SK

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    hmmm
    03·11·2003 - 05:00 - [TBH]KarluS - Edytuj
    nie zgodze sie z teoria, ze juz sie nie uczy nowych jak sie powinno postepowac, sam to na wlasnej skorze odczules "stager" jak tu opisales 2 podejscie do TBH "test" - my zakazujemy czyt. uczymy nowych graczy zasad jakiegos godnego postepowania, co mu wolno, czego nie, a co jest surowo zakazane. I tu kolejny raz osoby ktore zadaly nam pytanie - zarzut - ze sie zamknelismy na wlasnym servie - walic publiki i tyle - bo syf straszny

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    :>
    03·11·2003 - 05:01 - [FPP]Liv3sMack - Edytuj
    testy byly zawsze... poprostu wylapaliscie ze cos takiego robilem jak niegralem pol roku. Przypadek? Mowie to o nauce gry... a nie o nauce zasad

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    .
    03·11·2003 - 05:01 - GoD yaji - Edytuj
    Uczyc grac jeszcze nie dawno kogos uczylem i i jestem pewny ze nie tylko ja tego kogos uczylem, wiec tradycja przekazywania umiejetnosci moim zdaniem jeszcze nie umarla...

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    ?
    03·11·2003 - 05:01 - [FPP]Liv3sMack - Edytuj
    bo to jednostki? Ale w klanach juz nie jest to zasada....

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    EL_TARO (Gostek ciągle grający, Sir! Yes Sir!)
    08·12·2004 - 06:00 - EL_TARO / EL.T / TARO / EL - Edytuj
    Tak trzymaj (^o^)Oki!!! Trzeba uczyć łosi. Problem nie istnieje póki się go nie zauważy.
    Btw. beka... naprawdę oni wprowadzają zasady honorowe z komiksów!? Ale beka. To ja mam komikas "Laborant" z alienami, to może ich kodeks też mają =D Beka jak niewiem... I czy marins mają jakiś kodeks?


    Jeszcze jedno. Jeśli się nie jest w jakimś klanie, a chce się grać czysto, to gdzie można znaleźć jakiś kodeks zachowania honorowego na servach!? Nie mogę, ale mam bekę! Jak w ogóle powstają takie kodeksy honorowe, powinno się grać jak się chce i czym się chce. Przecież nie można powiedzieć, że cała gra jest fragmentowo nie wylamerowana... beka
    Fakt, faktem nie jest idealna, ale bronie nie powinny być zakazywane. No chyba że się jest Noobem i używa ciągle tej samej... lol

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    CO TY ŚCIMNIASZ?!
    03·11·2003 - 05:02 - kretos92 - Edytuj
    Predator Light ma najwięcej broni. Prawie wszystkie dostępne predom. A co do lamerstwa to się zgodzę - lamerstwo nas zalewa.....

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    Light Pred... n/c
    03·11·2003 - 05:02 - Volwer - Edytuj
    Hehehe :> Light Predator ma BARDZO dużo broni... oprócz wristów i dysku (to ma każdy predator...) ma AŻ kuszę i AŻ bomby... to faktycznie dużo bo aż 2... a taki predator zwykły ma TYLKO wristy+dysk+włócznię+siatkę+ pistol co daje nam TYLKO 5... no faktycznie Light ma 4 a zwykły 5 czyli Light ma najwięcej...

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    Liczyć nie umiesz i niewiesz, że 4 jest mniej niż 5
    02·12·2006 - 04:00 - Liczyć nie umiesz i niewiesz, że - Edytuj
    Liczyć nie umiesz i niewiesz, że 4 jest mniej niż 5

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    lol
    03·11·2003 - 05:02 - [FPP]MadCarrot - Edytuj
    mylisz sie, light ma niewiele broni, może grałeśna serwerze z "class weapons off" albo mylisz go z assaultem

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    .
    03·11·2003 - 06:00 - -=|GS|=- PeBe - Edytuj
    Nie liczy sie ilość, tylko jakość

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    :-D
    03·11·2003 - 06:01 - [FPP]MadCarrot - Edytuj
    hehe prawda jakość, good point! no to lecimy ze smartgunami(joke)

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    hyhy
    03·11·2003 - 06:01 - Spawn - Edytuj
    aimbot lepszy

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    ...
    03·11·2003 - 06:02 - Volwer - Edytuj
    Aimbot... N/C... :/

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    hyhy
    03·11·2003 - 07:01 - -=|GS|=- PeBe - Edytuj
    eheheh same kolumny o tym co nie wolno o tym co sprawia kłopot lub co jest brzydkie a serwy powinny być na hasło
    Każdy kto wejdzie na stronke pomyśli że gra jest głupia skoro nic tam nie wolno robić

    Napisz "Wolver" hehe może coś pozytywnego ? Nie pytaj mnie co np można dobrego na temat avp2 wymyśleć... ale próbój !!

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    Hy Hy
    03·11·2003 - 07:01 - Volwer - Edytuj
    LoL W sumie masz PeBe rację... dzięki za przekręcenie mojej ksywki, cudzysłów sugeruje premedytację, to też doceniam hm... mówisz, coś pozytywnego, nacechowanego optymizmem? Myślę nad takim tematem... może dziś, lub jutro coś naskrobię, skoro okrest taki optymistyczny (sylwester) Póki co, dziś mnie nie ma :> aa jutrp będę >BARDZO< zmęczony

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    co do głównego tematu i ludzi bez tagów
    01·12·2004 - 02:01 - ketjoW - Edytuj
    Witam i odrazu przejdę do sedna. W głównym temacie poruszony został temat stary jak nasz wirtualny świat i muszę się zgodzić że lamerstwa jest dużo choć gram od góra 3 miesięcy po sieci w Avp to czasami naprawde mam ochotę zrezygnować z rozgrywki ale zazwyczaj tego nie robię i tu nawiążę do kilku komentarze w stylu ja gram na hasłowanych czy prywatnych no po prostu super narzekacie że nie bójmy się tego powiedzieć szerzy się chamstwo na servach ale zamiast uświadamiać wy tylko o tym piszecie za miast działać wiem że 95% osób i tak oleje wasze rady i pewne zasady jakie bedziecie chcieli wprowadzić ale te 5% sa warci waszego czasu spedzonego na napisanie kilku słow na serwerze sa to głownie ludzie bez tagów. Pomórzcie, jeśli ludzie którzy pomagali tworzyć tą scenę znikną kto będzie nauczał prawa młodych graczy.

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    Racja... ale nie całkiem...
    01·12·2004 - 02:01 - Volwer - Edytuj
    Wiesz, w sumie masz rację... ale nic nie dadzą nasze (ludzi z tagami i stażem) próby nauki itd jeśli ktoś nowy nie bedzie chciał się uczyć Ja bardzo chętnie przekażę swoja wiedzę o czystej grze, a gram czysto i bez jakichkolwiek dopalaczy, ale muszę mieć do tego kogoś kogo to zainteresuje... a kłopot z lamerstwem to nie to, że oni nie znają zasad... to to, że lamerstwo NIE CHCE ich poznać, bo mają się za mistrzów i tyle...

    ps. używaj znaków przystankowych jak przecinki i kropki bo trudno Cię rozczytać...

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    ech
    01·12·2004 - 02:01 - McHunter - Edytuj
    Bez urazy ale nie widze powodu do oburzenia. SK, TK i BK zawsze będą choćby "zrobione" niechcący, a ludki urzywające "dopalaczy" podczas gry pokazują tylko swój poziom. Lamy to pojęcie względne, które niewystępuje jedynie w AvP, można je spotkać wszędzie nawet w takich grach jak Soldat czy inne. Dlatego niewarto nawet o tym wspominać i tworzyć włąsne servy na chasło, które możemy dać tylko osobom które uwarzamy za "nie-lamowate"

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    [MoD]Que. -=SpawN=-
    01·12·2004 - 03:00 - [MoD]Que. -=SpawN=- - Edytuj
    Ta masz racje, wg. mnie z tym nie da sie nic zrobic. lamerzy sa w niemal kazdej grze, czy to FPS, RPG, RTS czy inne, nie pozbedziemy sie ich, nie da sie nauczyc kogos czytac jezeli slepy eheheheh, tak samo z lamerami, nie nauczycie(my) ich grac, nie nauczymy ich zasad, to sa poprostu gracze ktorzy nie posiadaja mozgu, takie male bezmozgie yeti, jedyne co mozemy zrobic to nie zwracac na nich uwagi jezeli aktualnie jestesmy na servie a nie ma admina, gwarantuje ze taka lame predzej szlag trafi przed monitorem, jezeli nie bedziemy zwracac na niego uwagi niz nas ;]

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    CO JEST ZAJEBISTE W AvP2
    08·12·2004 - 06:00 - EL_TARO - Edytuj
    Nie będę smęcił i się rozpisywał...




    / GRA, PRÓCZ SWYCH WAD \
    \ JEST ZAJEBISTA /



    PS: Nic dodać, nic ująć.
    PSx2:Zwała, nie? Spodziewaliście się czegoś długiego

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    Do Roboty!!! Zniszczyć lamerstwo
    08·12·2004 - 06:00 - EL_TARO - Edytuj
    Racja stary. Czasem wtrynia taki brak taktu i ogłady. Szczegulnie gdy gra się fajnie, mamy na czacie ciągły LoL, a tu sie taki ciołek nawinie i zaczyna bluzgać na czym to świat stoi. A nie chodzi mi o takie delikatne podśmiewanie się na wzajem głupimi docinkami. Chodzi mi o te drugie bluzganie. Mają pretensje że się ich zabija. Albo jeszcze lepiej. Po wejściu na serva mówią o regułach i broniach jakich można używać, proszę bardzo. Ja tam we wszystkim potrafie się sprawdzić, wristblade vs. smartgun? Oki. nie ma sprawy. NO PROBLEM, ale gdy gostek mówi czego nie wolno, a sam sobie pozwala. OJ! Bój się boga. Bo ja stoje za nim. Piszę mu że oszukuje i jak on złamał reguły to ja również mam je gdzieś. A on mi kicka robi i koniec gry. Kłamcy, oszuści, kamperzy i lamusy. Nie potrafią grać bałwany. Jak chcą grać na reguły których sami nie rozumieją i chcą bluzgać za gówna to niech grają w Liero pedanty jedne. DO ROBOTY!!! ZNISZCZYĆ LAMERSTWO!!!

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


    LOL
    02·12·2006 - 03:02 - Athelas - Edytuj
    Dobra dysk jest troche lamerski, ale Speargun i bomby? Chłop dysku by się mugł czepić jakby grał np. pulsem, ale jak smartem to sam jest Lamerem (większym niż ci, co walą dyskiem)

    Krótko muwiąc:

    LOL LOL LOL

     : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




     + DODAJ NOWY TEMAT 





     « Powrót  


         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Wtorek · 21 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.096696 sek.