f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · a·v·p | Poradniki | Team Play: Pulse+Flame

Poradniki

Team Play: Pulse+Flame

Jedną ze znanych trybów w AvsP2:MP jest Team Deathmatch. Nie jest to klasyczny tryb jak w innych grach w których gracz może dojść do niebieskiej lub czerwonej drużyny. Tu gracze są podzieleni na rasy postaci. Predatorzy atakują na Marines, Marines na Obcych, Obcy na predatory itd. Oczywiście najważniejszym atutem drużyny powinno być zgranie dlatego też gracze zakładają strony internetowe swoich drużyn które z czasem zmieniają się w organizacje zwane klanami i w nich przy umówionym dniu spotykają się i razem trenują. Oczywiście dwóch sąsiadów może się umówić na grę tylko w dwu osobowej drużynie co wyjdzie im na dobre gdyż będą ćwiczyć zgranie.

Ja oraz drugi gracz z mojej drużyny grając jako corporates skupiliśmy się na grze dwa przeciwko większej ilości obcych ( trzech, czterech czy nawet pięciu ). Najpierw obmyśliliśmy pewną strategię a potem postanowiliśmy ją urzeczywistniać. Jest to strategia do gry tylko przeciwko obcym gdyż tu sprawdza się doskonale i najlepiej ! Polegała ona na połączeniu ognia pulse rifle oraz flamethrowera. Podpalonemu obcemu ubywa energi w szybkim tempie. Palący obcy może się uratować gasząc ogień po przez szybkie skakanie z wysoka lub na dalsze odległości. W przeciwnym przypadku spłonie lub ubędzie mu sporo energii. Obcy który zostanie podpalony i trzymany w ogniu flamethrowera będzie musiał się natychmiast wycofać gdyż jego energia będzie spadała w zawrotnym tempie !

W tym momencie wchodzi do akcji pulse rifle i krótką serią dobija przeciwnika ! Ten sam efekt jest po szybkim podpaleniu wroga więc jeden podpala, chowa się a drugi wyskakuje z pełnym magazynkiem i rozgniata przeciwnika. Flamethrower jest bronią zaporową to znaczy że możesz skutecznie zablokować przeciwnikowi przejście. Na pewno nie będzie chciał wejść w ogień.

Dodatkowo flamethrower może podpalić paru przeciwników na raz co daje jeszcze większą skuteczność tej strategii. Osoba może oczywiście użyć na większą ilość podpalonych przeciwników innej broni takiej jak minigun czy smartgun jednak szybkość takiego gracza się zmniejsza co sprawia że staje się on łatwym celem nawet dla podpalonego obcego. Polecam pulse rifle gdyż szybkości postaci przy jego używaniu się nie traci. Dodatkowo pulse rifle ma zamontowany granatnik dzięki któremu może dobijać większe cele !

Wyobraźmy sobie sytuację gdy dwóch marines bądź corporates podąża wąskim korytarzem. Postępują oni zgodnie z taktyką pulse rifle + flamethrower. Spostrzegają obcego, dają mu podejść jednak nie za blisko. Flamethrower idzie w ruch ! Obcy nie zostaje podpalony jednak wiązka ognia nie pozwala mu podejść do ludzi. W dodatku ma ograniczoną widoczność. W tym momencie człowiek z pulse rifle ma łatwy prawie stojący cel. Sytuacja ta została napisana po to aby pokazać że podczas takiej sytuacji muszą zostać zachowane pewne ustawienia. Tak naprawdę obcy wycofa się i zastawi pułapkę a frag przepadnie. Spowodowane to zostało że marine z flamethrowerem mógł zasłonić własnym ciałem cel drugiemu marines. Dlatego należy się umówić że korytarzem pierwsza osoba ( z flamethrowerem ) porusza się po prawej stronie a druga osoba ( z pulse rifle ) porusza się po lewej stronie lub na odwrót. Zapewni to dobrą widoczność osoby z pulse rifle która będzie mogła od razu strzelać do celu.

Gdy wszystko się uda obcy nie zdąży uciec. Ogółem podsumowując w tej strategii głównie chodzi o podpalenie jak największej ilości obcych oraz użyciu na podpalonych dużej ilości ołowiu. Osoba która podpaliła już wroga może szybko zmienić na inną broń i pomóc dobijać drugiej osobie jednak straci ona możliwość zablokowania drogi obcemu który właśnie przymierza się do ucieczki.

Strategia ta najlepiej skutkuje na obcych jednak nie znaczy to że nie może zaszkodzić predatorowi czy człowiekowi ! Podpalony predator będzie widziany jak na dłoni i jego maskowanie na pewną chwilę będzie bezużyteczne, ponadto straci poprawną widoczność gdyż ogień z flamethrowera skutecznie go oślepi.

Grając po serwerach w pojedynkę także używałem flamethrowera. Zauważyłem że ludzie podpaleni zaczynają panikować. Ludzie uciekają, obcy i predatorzy tak samo panikują. Postarajcie się to jak najlepiej wykorzystać !




Temat Autor Data  
Kupa
|NH| slr. PeBe 02·11·2002-03:01  
Odp: No otóż właśnie to
|NH| Drabar 02·11·2002-18:02  
Odp: Jeszcze jedno
|NH| Spc. PeBe 03·11·2002-01:00  
Odp: no coz...
[FPP]Liv3sMack 01·12·2003-15:02  
Odp: smieszny jestes
|NH| Spc. PeBe 01·12·2003-20:02  
.,.,..,.
|NH| Spc. PeBe 01·12·2003-22:01  
Odp: uu
[FPP]Liv3sMack 02·12·2003-05:01  
uu x15
PeBe 02·12·2003-06:01  
Odp: uraz...
[FPP]Liv3sMack 04·12·2003-09:01  
forum avp2
Chciało by się 07·12·2003-11:01  
da włączyć boty na MP??
żur 01·11·2003-12:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Liv3sMack
Aktualizacja: 02·12·2002 - 03:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 25 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.103917 sek.