|
Zanim zaczniesz się męczyć instalując mody i dodatki przeczytaj tę oto instrukcję postępowania z nimi.
Mam nadzieję, że znacznie ułatwi Ci życie.
-=Po instalacji Aliens vs. Predator 2=-
1.Ściągnij i zainstaluj patch, wersja 1.0.9.6. (avp2_en_096.exe, http://avp2.sierra.com/downloads)
2. Ściągnij Community Map Pack (www.avp.fpp.pl)
Rozpakuj plik, który ściągnąłeś. Są tam dwa pliki - plik MapPack.rez skopiuj do katalogu z grą.
Aby rozpocząć grę bez instalacji moda, lecz z nowymi mapami, uruchom AvP2 Launcher (skrót domyślnie tworzy się podczas instalacji gry na pulpicie).
Pokaże się okienko, w którym musisz kliknąć 'Options'. Tam, w 'command line' wpisz: -rez MapPack.rez oraz zaznacz 'Always specify...'.
3.Ściągnij mod 'Aliens vs Predator 2 Special Edition' (www.avp.fpp.pl).
Rozpakuj plik, który ściągnąłeś.
W katalogu z grą utwórz nowy folder o nazwie 'custom'.
Plik 'avp2se2.rez', który wypakowałeś wcześniej, skopiuj do katalogu 'custom'.
Uruchom AvP2 Launcher. Wejdź do 'Options'. W 'command line' dopisz: -rez customavp2se2.rez
-=Ustawienia dla Dedicated Server=-
Po instalacji gry i instalacji patcha serwer jest już gotowy do pracy. Jeśli dodaliśmy w opcjach AvP2 Lauchera '-rez MapPack.rez', podczas uruchamiania serwera nowe mapy są już dostępne.
Jeśli jednak wystąpią jakieś problemy (czyt. serwer będzie zawieszał się przy zmianie nowej mapy), przeczytaj dalej.
W katalogu gry utwórz plik tekstowy 'customrez.txt', którego treść to:
[Rez]
rez0 = "MapPack.rez"
Jeśli chcesz, aby server dedykowany działał także na modzie, treść 'custom.rez' powinna wyglądać tak:
[Rez]
rez0 = "MapPack.rez"
rez1 = "customavp2se2.rez"
Teraz serwer nie będzie się już zawieszał, nowe mapy będą działać, tak jak i mod.
Autor: DCool
-------------------------------------- Autor: [FPP]d3ath Aktualizacja: 06·12·2003 - 02:02
: DRUKUJ
|
|