f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · a·v·p | Poradniki | O wspaniałych skinów do AvP2 robien...

Poradniki

O wspaniałych skinów do AvP2 robieniu, napisane przez yajiego ;]

By zrobić sobie jakiś fajny skin, np. sniperke z własnym nickiem potrzeba 3 programów:

Dedit – prog do robienia map do AvP2 (nic się nie martwic, nic skomplikowanego robić nim się nie będzie)
Photoshop lub inny program obsługujący format PCX i TGA.
WinRez LT – do tworzenia plikow rez.

Program Dedit znajduje się na downloadzie avp.fpp.pl wraz z jego poprawką.
Photoshop - no trochę kosztuje, ale na pewno umiecie sobie z tym jakoś poradzić ;)
WinRez LT również znajduje się na downloadzie avp.fpp.pl

Jak już mamy wszystko co potrzeba na swoim komputerze, instalujemy program Dedit, a potem odpalamy plik unrez.bat. Wszystkie tekstury, modele i skiny zostaną wypakowane do katalogu AVP2, który powstanie w katalogu z grą. Odpalamy Dedita, potem wchodzimy w File-->Open Project i wybieramy plik avp2.dep znajdujący się w katalogu AVP2. Teraz widzimy wszystko co w avp2 się znajduje. Wchodzimy w zakładkę textures i widzimy 4 katalogi, wchodzimy w skins i mamy dostęp do wszystkich skinów. Teraz wybieramy np. weapons-->marine i widzimy skiny wszystkich broni rasy marines. Naciskamy teraz prawym przyciskiem na interesujący nas skin i zaznaczamy EXPORT TGA FILES Dzieki temu zapisujemy nasza teksturkę w formacie obsługiwanym przez np. photoshopa. No i teraz już z górki, dowolnie przerabiamy skin (tylko nie przerabiajcie skinow tak by waliło od nich jaskrawym czerwonym światłem… [tzw. oczojebke - przyp. Mika]) i zapisujemy jako plik PCX NIE ZMIENIAJĄC NAZWY PLIKU, nazwa ma być taka sama jak oryginału, tylko rozszerzenie inne. Następnie w Dedicie znów naciskamy prawym przyciskiem myszy, tym razem na dowolnej tekturze (ale w tym samym katalogu) i zaznaczamy IMPORT PCX FILES Importujemy przerobioną teksturkę, i klikamy na niej 2 razy. Otworzy się okienko i w dziale Compresion ustawiamy S3TC DXT1. Naciskamy ok i z głowy. Włączamy teraz WinRez LT, w okienku po lewej tworzymy katalog skins, w nim przykładowo katalog weapons, a w nim katalog marine. Wchodzimy w ten katalog i w okno po prawej pakujemy przerobione skiny broni. Dalej to już tylko Save As i plik rez ze skinem gotowy ;] Ważne jest żeby katalogi które tworzycie miały dokładnie takie same nazwy co oryginały, by ścieżka do nich była taka sama.

Na koniec powiem, że czasem wydaje się, że skin nie działa bez żadnego powodu, zwykle jest to spowodowane jakimś małym błędem, którego się najdłużej szuka ;) Pozdro.

Autorem całego tekstu jest yaji z klanu GoD




Temat Autor Data  
Sprostowanie :]
|NH| Chrs. SinTheR 04·12·2004-07:01  
Odp: aj tam ;p
GoD yaji 04·12·2004-10:01  
ojojoj ;]
|NH| Chrs. SinTheR 04·12·2004-20:02  
Odp: hehe >;]
GoD yaji 05·12·2004-02:00  
Odp: :]
Sinth 05·12·2004-03:01  
NIedziala:/
Feniks 08·12·2004-04:01  
Odp: spoko
|NH| SinTheR 09·12·2004-19:02  
?
[NoMercy]D!@K0N 09·12·2004-00:00  
mam jedno pytanie...
Tyrex 01·11·2004-17:01  
Odp: odp
|NH| SinTheR 02·11·2004-04:01  
cd kej do avp
chudy 07·12·2006-00:01  
Odp: 545
chudy 07·12·2006-00:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Mika
Aktualizacja: 03·12·2004 - 12:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.072531 sek.