f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · a·v·p | Aliens vs Predator | Engine

Aliens vs Predator

Engine

Aliens versus Predator oprócz świetnej muzyki oraz klimatu udostępnia nam dobrą grafikę oraz dobry silnik gry. Grafika w porównaniu z takimi grami jak Quake3: Arena czy Unreal Tournament nie wspominając już o HALO czy DOOM3 jest przeciętna. Ponury klimat, czujnik ruchu dający charakterystyczny odgłos znany z filmu, oświetlenie jakie dają flary oraz różnego rodzaju migotające lampy to nie jedyne smaczki jakie oferuje nam silnik AvP. Mamy tu także deszcz, który nadaje klimat grze oraz mgłę, która skutecznie zasłania nam obraz. Przy strzelaniu, po wypuszczeniu naboju z komory dostrzegamy ładny dymek wydobywający się z lufy, a po wstępnym uruchomieniu granatnika widzimy ślad po pocisku w postaci dużej ilości dymu. Postacie nie są tak dobrze zrobione aczkolwiek dłubiąc podczas gry można obcego „podzielić” na około 32 części w tym : palce, łapy, ramiona, nogi, głowa, plecy, szczęki, ogon!


Predatorowi możemy odstrzelić główne części ciała, a speargunem może go podzielić Marine jak i Obcego na naprawdę sporą ilość „członów”. Jeśli chodzi o silnik w grze multiplayer to uważam go za jeden z lepszych. Gra się gładko, z małą ilością lagów, ale co najważniejsze niewidocznych podczas gry. Oczywiście zdarzają się zacięcia i skoki ekranu, ale grając na modemie 56kb/s naprawdę można sobie pograć. Ciekawostką jest także możliwość ustawienia spowolnienia podczas trwania rozgrywki.

Przypomina to „zabawę” w matrixa. Polega to na tym, aby w KONSOLI gry wklepać komendę TIMESCALE 0.5 wtedy to cała szybkość gry zmniejsza się do połowy. Dążąc dalej do celu zmniejszamy TIMESCALE do około 0.05 w tedy to gra staje się naprawdę wolna. Gdy obniżymy szybkość gry do 0.05 możemy bez problemu „podzielić” obcego na 32 części.


Oczywiście w grze nadajemy jakiemuś klawiszowi funkcję TIMESCALE i zabawa zaczyna się gdy jednym przyciskiem sprawiamy ze czas płynie wolniej. Wtedy to także możemy zauważyć jak łuska wylatuje z pistoletu marine oraz jak pistolet reaguje po wystrzale naboju.

Podczas misji często przeszkadzać nam będzie para wydobywająca się z rur, która skutecznie zasłania nam widok oraz ciągle zmieniające się oświetlenie. Dokładając do tego muzykę, deszcz, mgłę, czujnik ruchu, obcych oraz levele podobne do lokacji z filmu dają nam naprawdę dobra grę z naprawdę dobrym silnikiem!




Temat Autor Data  
komenda timescale
[U] James |2*|1'| 04·12·2004-04:02  
Odp: ...
Liv 01·11·2004-17:01  
Odp: ...
liv 01·11·2004-17:01  
Odp: debug
[U] James |3*|2'|"| 02·12·2005-01:00  
Odp: ...
liv 02·12·2005-01:01  
Odp: :>
liv 02·12·2005-01:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Liv3sMack
Aktualizacja: 02·12·2002 - 13:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 25 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.076340 sek.