f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · a·v·p | Kolumny | Spawn | Błędy w grze - dodatek czy ni...

Spawn

Błędy w grze - dodatek czy niechlujność twórców gry

Untitled Document Postaram się tutaj opisać coraz częstszy problem spotykany w AvP2. Chodzi mi o bardzo denerwującą rzecz zawartą w tej grze, a konkretniej o masę błędów w niej występujących. Ghosty były już opisywane, stagger również, lecz myślę że przybliżenie po raz drugi tych oraz innych błędów gry nie zanudzi was na śmierć :). Przystąpmy więc do dzieła....

Stagger - błąd gry polegający na szybszym oddawaniu strzałów ze snajperki oraz pulse rifle. Błąd przez większość graczy uważany za niedozwolony tudzież zakazany na większości serwerach AvsP2. Polega na tym, że oddając strzał ze snajperki, pociski wylatują z komór kilka razy szybciej co prowadzi do szybszego pozbycia się natarczywego przeciwnika.

Kucanie oraz Strafe - błąd polegający na tym, że gracz który kucnie i zacznie strefować w boki przed przyjęciem strzału od przeciwnika ze snajperki, nie ginie, strzał taki zabiera mu jedynie sto jednostek pancerza, natomiast zdrowie pozostaje zazwyczaj nienaruszone.

Szybkie Znikanie - jest to błąd wykorzystywany przez graczy, którzy specjaluzują się w grze rasą Predatorów. Polega on na tym, że gracz przed oddaniem rzutu dyskiem wyłącza Cloack, po czym włącza go i natychmiastowo znika z pola widzenia przeciwnika. Czego nie może zrobić odrazu np. po Respawnie, gdyż wtedy zniknięcie zajmuje mu około 1 do 2-óch sekund.

Speed Hoop - błąd również wykorzystywany przez rasę Predatorów. Polegający na tym, że gracz kierujący Heavy Predatorem, po oddaniu wysokiego skoku i opadnięciu na ziemię, jak najszybciej naciska klawisz skoku, aby ten poruszał się z szybkością Light Predatora. Przy użyciu tego błędu, występuje w grze masa ghostów, co również uniemożliwia pozbycie się przeciwnika.

Ghost - najczęsciej pojawiający się błąd w grze, występujący nawet wtedy gdy dysponujemy bardzo szybkim łączem. Spowodowany jest błędnie napisanym kodem sieciowym gry. Polega na tym, że przy oddawaniu strzału do przeciwnika ten nie ginie, tylko idzie sobie w najlepsze ;).

Teleport - równie często spotykany błąd gry, tak samo jak w przypadku ghosta, gracz nie ginie po oddaniu strzału, gdyż w tym momencie walczymy również z duchem. Bug ten różni się jedynie tym, że gracz znajdujący się przed nami, nagle pojawia się w zupełnie innym miejscu np. za naszymi plecami.

Łyżwy - błąd gry, który występuje w przypadku gry Alienem. Gracz, kierujący tą postacią, po oddaniu Pounce czyli ataku furii, ma mozliwość zaobserwowania niekiedy, ogłuszonego przeciwnika, który ślizga się po mapie i oddala od nas.

Freez - nie jestem pewien czy jest to błąd, lecz również jest dosyć często spotykany podczas gry. Polega na tym, że ping gracza zostaje zamrożony na jakiś czas, czyli poprostu zatrzymany, gracz taki może wykorzystać ten moment do zlikwidowania kilku przeciwników(w przypadku gry obcym). Występuje głównie na słabszych łączach, chociaż zdarza się że nawiedza on również graczy dysponującymi szybszymi łączami.

Jak widzicie w grze jest cała masa błędów i jestem pewien, że nie znamy jeszcze wszystkich "niespodzianek" jakie przygotowali nam twórcy gry :). Niektóre z nich mogą być pomocne podczas gry, lecz czy jest z tego jakakolwiek frajda, jeżeli wykorzystujemy je przeciwko drugiemu graczowi, który gra wobec nas uczciwie?? Czy stagger i inne błędy powinny być dozwolone?? Pytanie to jest dosyć kontrowersyjne i nie wiadomo tak naprawdę czy założeniem twórców gry było umilenie nam zabawy poprzez celowe umieszczenie w grze wyżej wymienionych błedów, czy też doprowadzenie nas do szału poprzez niechlujność ich pracy. Aby grać w tę grę, trzeba mieć czasami naprawdę stalowe nerwy, lecz chyba nic nie zepsuje nam tak dobrej zabawy, jaką gra z naszymi znajomymi na serwerku. Ocenę jednak pozostawiam Wam drodzy gracze...






Temat Autor Data  
Fakt
[MoD]Cpr. James 02·11·2003-17:02  
Odp: ...
[FPP]Liv3sMack 02·11·2003-18:00  
Odp: hmm
Spawn 02·11·2003-18:00  
Odp: AvP the best!
[MoD]Cpr. James 02·11·2003-18:01  
Odp: LOL
[TBH]KarluS 02·11·2003-22:01  
jescze jeden blad
|TA| Naitsabes 02·11·2003-18:00  
:P
Night 02·11·2003-18:01  
Odp: eheheh
Spawn 02·11·2003-18:01  
;-P
[FPP]MadCarrot 02·11·2003-18:01  
Odp: qw q2 q3 :>
[FPP]ShooleR 02·11·2003-18:01  
Odp: LOL !!
[TBH]KarluS 02·11·2003-22:01  
Odp: :D
Spawn 02·11·2003-18:01  
Odp: LOL
[FPP]MadCarrot 02·11·2003-18:01  
Odp: LOL2
Spawn 02·11·2003-18:01  
Hmmm
Spawn 02·11·2003-18:01  
Odp: nie znacie się :-)
[FPP]MadCarrot 02·11·2003-18:01  
Odp: :>
Spawn 02·11·2003-18:01  
Lyżwy
|TA| Lightning 02·11·2003-19:02  
Odp: sanki
Spawn 02·11·2003-19:02  
Odp: saneczki
|TA| Lightning 02·11·2003-19:02  
a speed hoop?
jurek 02·11·2003-20:01  
Odp: heh
Spawn 02·11·2003-20:01  
Odp: nc
[FPP]ShooleR 02·11·2003-20:02  
Odp: pffff
spawn 02·11·2003-20:02  
Odp: ;)
[FPP]Mika 02·11·2003-21:00  
Odp: heheh
[TBH]KarluS 02·11·2003-22:01  
Odp: lol
spawn 03·11·2003-06:01  
Odp: aha...
spawn 03·11·2003-06:01  
Odp: SH ?
GoD yaji 01·12·2004-01:01  
Odp: blah
[GoD]Nataq 01·12·2004-01:02  
Patche
007 (PL) 05·12·2004-15:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: Spawn
Aktualizacja: 02·11·2003 - 17:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 1 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.091482 sek.