f·p·p · a·v·p
http://avp.fpp.pl


Aliens vs Predator 2

Predator

Predator – Predatorzy dumna i spoglądająca na honor rasa. Każdy Predator gdy dorośnie staje sie życiowym łowcą. Te istoty wędrują po świecie aby polować i zdobywać najwspanialsze trofea którę są dla nich jedną z najwazniszych w życiu rzeczy. Każdy osobnik tej rasy ceni honor ponad wszystko. Predator jest bardzo trudnym przeciwnikiem podczas przechodzenia kolejnych etapów gry. Większość spotkań oko w oko z tym potworem kończy się śmiercią. Jego uzbrojenie jest różnorodne. Postaram się wam je przedstawić oraz, opisać:

  1. Wristblades – Broń wykonana z nieznanego metalu, który rozcina bądź miażdży przeciwników z łatwością a nawet potrawi przeciąć metal. Używana jest tylko w bliskich starciach, gdyż umieszczona na nadgarstku predatora służy za broń białą. Jest to podstawowa broń każdego predatora w grze. Posiada dwa tryby ataku. Pierwszy to zwykłe cięcie, drugie to cięcie z zamachu, przez co można zadać większe obrażenia.

  2. Speargun – Miota metalowymi ostrzami. Ma ograniczoną ilość naboi, które można uzupełnić zbierając je. Speargun wystrzeliwuje pociski w dwuch trybach z zawrotną prędkością rozrywając przeciwnika części. Pierszy tryb jest jedno strzałowy, o wiele łatwiej jest nim trawić i zranic przeciwnika z dalekiej odległości, natomiast drugi tryb truj strzałowy jest owiele mocnijszy ale sotsuje sie go w ostateczności kiedy jesteśmy otoczeni przez hordy wrogów. Dzięki swojej sile rażenia jest bronią wyjątkowo niebezpieczną, która w ręku doświadczonego gracza staje się bronią uniwersalną.



  3. Plasma Pistol – Jest to broń plazmowa, która posiada dwa tryby strzelania. Pierwszy polega na wypuszczeniu dużej dawki plazmy drugi sprawia że wypuszczamy trzy ładunki. W drugim trybie plazma ogłusza przeciwnika na pewien okres czasu. Ta broń najbardziej sie sprawdza przeciwko Obcym.



  4. Disc – Zwany także Dyskiem wojennym jest bronią bardzo niebezpieczną. Po namierzeniu celu uruchomiony podąża za nim do momentu, w którym cel zostanie unicestwiony. Dysk jest dość szybki więc uniknąc go może jedynie dobry gracz. Nie cieszy się on miłą opinią na serwerach gry multi-player, gdyż żadna to rozrywka biegać i po najmniejszej linii oporu zdobywać punkty. Jeśli chodzi o grę single-player to sprawdza się on bardzo dobrze.



  5. Combistick – Jest to druga broń biała, której może użyć predator. Potężna włócznia bez oporu tnie przeciwników każdego rodzaju. Świetnie dostosowana do maskowania predatora sprawia ze gracz może bez problemu zbliżyć się do ofiary poczym zaatakować. Stosowana często zarówno w grze single-player jak i multi-player. Posiada dwa tryby ataku. Pierwsze to cięcie z boku, drugie zaś z zamachu od góry co sprawia, że uderzenie jest potężniejsze.



  6. Netgun – Urządzenie służące do unieruchamiania przeciwnika. Polega ono na wypuszczeniu siatki, która plącze ofiarę poczym powala ją na ziemie. Predator bez problemu może zaatakować bezbronną ofiarę zdobywając cenne trofeum. Siatka chociaż mocna może zostać zerwana, a wtedy ofiara może uciec.



  7. Plasmacaster – Jest to działo umocowane przy ramieniu, które w odpowiednim trybie polowania automatycznie namierza się na cel. Namierzony cel zostaje wyraźnie zaznaczony na monitorze gracza, a działo automatycznie za nim podąża. Plasmacaster posiada dwa tryby ataku. W pierwszym strzela ładunkiem plazmy w drugim zaś możemy naładować ładunek poczym wystrzelić z 2 krotnie większą siłą.



  8. Remote Bomb – Są to miny, które mogą być zdetonowane zdalnie lub pozostawione w jakimś miejscu. Wybuchają, gdy przeciwnik zbliży się do nich. Bardzo skuteczne na ludzi. Dzięki nim możemy obstawiać różne przejścia lub zastawiać pułapki przy skrzyniach z amunicją.






Wyposażenie dla predatorów :

  • Energy Sift – Każdy gracz w prawym górnym rogu obrazu posiada pasek stanu energii. Pasek ten zmniejsza się wraz z jej wykorzystaniem. W ten sposób energie możemy użyć do Plasmacastera, Plasma Pistola bądź do kamuflażu. Przy użyciu z każdych z tych urządzeń predator traci cenną energie. Energy Sift jest to urządzenie, które pozwala uzupełnić stan energii do pełna. Wadą tego urządzenia jest niemożność używania broni podczas ładowania energii oraz wystawienie gracza na tarcze strzelniczą, gdyż urządzenie wytwarza potężny odblask który łatwo zlokalizować.



  • Medicomp – Każdy gracz w lewym górnym rogu obrazu posiada pasek stanu życia. Pasek ten zmniejsza się wraz z utratą życia, która może zostać wywołana przez bliżej nieokreślone skutki. Gdy pasek życia jest już bardzo mały możemy użyć medicompa. Dzięki niemu uzupełnimy do końca życie, zużywając przy tym znaczną część energi.


  • Autor:[FPP]Gwady



    --------------------------------------
    Aktualizacja: 09·12·2002 - 13:01




    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-03, 15:52, z 172.70.130.174 (172.70.130.174)
    Strona dostępna online pod adresem: http://avp.fpp.pl/?pl:pages:show:90:::

    DRUKUJ | Powrót