f·p·p · a·v·p
http://avp.fpp.pl


Aliens vs Predator 2

Wymagania

W erze takich gier jak Quake3: Arena, Unreal Tournament oraz Halo twórcy gier stawiają przed nami coraz to wyższe wymagania odnoszące się do naszych poczciwych komputerów. Nie inaczej jest z Aliens versus Predator 2. Podczas gry możemy dostrzec krople wody kapiące z rur, parę wodną, dym, mgłę, deszcz, czasem zauważymy jakieś rośliny miotające się dzięki wiatrowi. W niektórych rurach usłyszymy jakieś stukotanie, tu coś się zawali, jakaś rura spadnie, coś wybuchnie i światło zgaśnie. Czasem usłyszymy jakiś krzyk, płacz lub wołanie o pomoc. Gdy w pierwszych levelach podąża się do wykonania misji czuć, że w bazie nie ma włączonego zasilania. Brak światła uzupełniany naszą włączoną lampą do której czasami podleci jakieś małe zwierzątko latające. To wszystko dzięki potężnemu silnikowi gry o nazwie LithTech 2.5. Takie „smaczki” w grze są udostępniane, jednak nie za darmo :/.

  • Wymagania minimalne to :
  • -DirectX 8 lub nowszy
    -Pentium ||| 450MHz
    -128 RAM (Win98) / 128MB (Me/Win2K)
    -16MB akcelerator grafiki trójwymiarowej obsługujący Direct3D
    -CD-ROMx4
    -750MB wolnego miejsca na dysku
    -16-bitowa karta dźwiękowa zgodna z DirectX



    Niestety wymagania te są naprawdę minimalne, przez co współczuję osobom, które mając taki sprzęt chcą poznać piękna grafikę jaką oferuje nam Aliens versus Predator 2. Grafika ta nadaje się jedynie do gry multi-playerm chociaż trzeba się liczyć z faktem, że aby połączyć się oraz rozpocząć grę, należy odczekać dużą ilość czasu.

  • Wymagania zalecane to :
  • -Pentium ||| 600MHz
    -256MB RAM (Win98) / 256MB (Me/Win2K)
    -32MB akcelerator grafiki trójwymiarowej obsługujący Direct3D

    Wymagania do trybu multi-player :

    -Do 16 graczy :
    -Modem 56 Kb kompatybilny z DirectPlay
    -Karta sieciowa TCP/IP dla gry w LAN (wymagane minimalne opóźnienie połączenia dla obsługi aplikacji 32-bitowych)



    Dobrą opcją było by w Aliens versus Predator 2 wprowadzenie komendy z Q3:A /r_picmip która na pewno pomagała by osobom, którym na przykład jedna grafika jest zbędna, a inna wręcz przeszkadza. Grafika w grze jest naprawdę ładna i zachwycająca, jednak aby cieszyć się nią należy zaopatrzyć się w naprawdę dobry sprzęt! Osobiście używam Aliens versus Predator 2 na sprzęcie:

    -DirectX 8
    -Celeron 850MHz
    -128RAM (Win98)
    -Riva TnT 32MB
    -CD-ROMx52



    Przy mojej konfiguracji komputera gra po internecie, nie licząc tego, że ładuje się strasznie wolno, to chodzi na najniższych szczegółach w tym wyłączone detale, rozdzielczość 800x600, wyłączony HUD broni, wyłączony efekt nieba, brak widoku broni, niskie detale postaci, brak dodatkowych świateł, cieni itd. wygląda całkiem fajnie :/

    --------------------------------------
    Aktualizacja: 04·12·2002 - 22:02




    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-07, 23:44, z 172.70.127.12 (172.70.127.12)
    Strona dostępna online pod adresem: http://avp.fpp.pl/?pl:pages:show:81:::

    DRUKUJ | Powrót